Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Προπονητολογίας το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν

Θα είναι ίσα με 30 ονόματα που έχω ακούσει, δεξιά και αριστερά, φερόμενων ως πιθανοί επόμενοι προπονητές της ΑΕΚ. Κι αν μπει κανείς σε φόρουμ οπαδών της ΑΕΚ το τι λέγεται ξεπερνά κάθε φαντασία. Μα είναι τελικά δυνατόν; Ανά 10 γνώμες οπαδών διαβάζει κανείς 15 διαφορετικές προτιμήσεις και πολλαπλάσια απαξιωτικά σχόλια για τις προτιμήσεις των άλλων, χώρια τα μπινελίκια και οι απειλές κατά της διοίκησης "αν τολμήσει και πάρει τον Κλαπαρχίδογλου".
Οι οπαδοί συνιστούμε ένα μωσαϊκό επαγγελμάτων, άλλοι είναι φορτηγατζήδες, άλλοι γιατροί, άλλοι λογιστές, άλλοι παπάδες, ελάχιστοι όμως έχουν οποιαδήποτε τεχνική γνώση πέρα από αυτή που αποκτάται από την παρακολούθηση των αγώνων και την αποστήθιση των μαλακιών που γράφουν οι -ακόμα πιο άσχετοι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- δημοσιογράφοι.
Να πω και γω τη μαλακία μου; Θέλω τον Φατίχ Τερίμ. Για πολλούς λόγους, κυρίως για την εμπειρία του σε πρωταθλήματα όπου η καφρίλα των οπαδών κουμαντάρει τις ομάδες, κάτι σαν το δικό μας δηλαδή. Και βέβαια γιατί τον θεωρώ μεγάλο προπονητή. Τεχνικός πάντως δεν είμαι. Αν ήμουν δεν θα ήμουν Χασογκόλης.
Ας στηρίξουμε όποιον προπονητή φέρουν αυτοί που έχουν την ευθύνη κι ας φυλάξουμε τα μπινελίκια για το τέλος ή έστω για τα αθλητικά φόρουμ.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου