Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Η σωτηρία της ΑΕΚ! (πρόσχωμεν)

Η ομάδα προσπάθησε και χτες να σπάσει κάποιο από τα εναπομείναντα αρνητικά ρεκόρ αλλά δεν τα κατάφερε. Γενικώς, όσο περνά ο καιρός το πράγμα δυσκολεύει, έχουν ήδη σπάσει αρκετά ρεκόρ αλλά ο όσιος Φαρδίας δεν έριξε στον όμιλό μας καμιά ομάδα που να μας φέρει το νέο ρεκόρ καρπαζοείσπραξης. Οι βέλγοι είναι πράοι άνθρωποι, με τέσσερα είναι ικανοποιημένοι. Βέβαια έχουμε και τους ρώσους που μπορεί μεν να είναι φίλοι και ομόθρησκοι αλλά ταυτόχρονα είναι και φιλόδοξοι. Η οσία Τσαρουχία να ευλογεί τα σουτ τους.
Μιλώντας περί εκκλησιαστικών, μετά τη χτεσινή τεσσάρα και την κατανάλωση ικανής ποσότητας κρεμμυδιών, είχα ύπνο άστατο. Ξαφνικά, περί τις τέσσερις παρά ένα το πρωί, εμφανίστηκε στον ύπνο μου χρυσός δικέφαλος αϊτός με κορόνα μπάρμπι πρίνσες.
"Μη στενοχωριέσαι" μου είπε το ένα κεφάλι κοιτώντας με λοξά.
"Μην απογοητεύεσαι, μη θλίβεσαι" προσέθεσε το άλλο, το πιο ομιλιτικό, κοιτώντας με ίσια.
Ο αϊτός φτερούγισε δυνατά κι αφού έκανε ένα γύρο ξαναμίλησε.
"Η ΑΕΚ είναι ιδέα και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουσι" είπε πάλι το δεξί κεφάλι.
"Πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι θα πάρεις νταμπλ" είπε και τ'αριστερό.
Τότε ακούστηκε ένα πουφ κι ο αϊτός εξαφανίστηκε. Εγώ όμως κύλησα σε μια ονειρική προεπισκόπηση εικόνων που απ'ότι κατάλαβα ήταν από το μέλλον της ομάδας. Ξύπνησα καταϊδρωμένος και πήρα κοφτές αναπνοές.
"Όνειρο ήταν" είπα χαμηλόφωνα.
Η γυναίκα μου γύρισε προς το μέρος μου και μισάνοιξε τα μάτια.
"Πω πω κλανίδι βρε χριστιανέ μου, δεν μπορώ να κλείσω μάτι. Μην ξαναφάς κρεμμύδι στις δώδεκα τη νύχτα".
Τη γυναίκα μου την έχω σήκω πάνω-κάτσε κάτω αλλά είπα να δώσω τόπο στην οργή.
"Αν ξανακλάσεις να πας στον καναπέ" πρόσθεσε τότε αυτή.
Το αίμα μου ανέβηκε στο κεφάλι. Ήμουν έτοιμος να εκραγώ όταν είδα την παντόφλα της σε σημείο που την έφτανε με το χέρι, οπότε προτίμησα να απαξιώσω απάντησης και βυθίστηκα στις σκέψεις για το όνειρο. Τότε ήταν που ένιωσα κάτι να με γαργαλά στον δεξί μου καρπό. Ξαχούλεψα στο ημίφως και έφερα μπροστά στα μυωπικά μου μάτια αυτό που με γαργαλούσε. Ήταν ένα χρυσαφί πούπουλο! Δεν ήταν λερωμένο με πίσσες άρα δεν ήταν από αυτά που μας άλλειψε η Άντερλεχτ. Δεν είχα δει λοιπόν όνειρο. Ήταν όραμα! Είχα οραματιστεί το μέλλον της ομάδας!
Οφείλω να αποκαλύψω το όραμά μου στις χιλιάδες φιλάθλων-αναγνωστών μου για να αναπτερωθεί το ηθικό τους.

Η ομάδα θα σωθεί! Θα τη σώσει η εκκλησία!
Πρόεδρος θα αναλάβει ο γνωστός για τα κιτρινόμαυρα αισθήματά του, μακαριότατος Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Ο κύριος με τα μαύρα, έτσι; Ο κύριος αριστερά θα είναι του Γραφείου Τύπου.

Τις μετοχές θα αγοράσει το Πατριαρχείο και η οικονομική διαχείριση θα δοθεί στον ηγούμενο Ωχαμάνιο της μονής Βαλτοπαιδίμου. Το γήπεδο θα χτιστεί άμεσα στο προαύλιο της Μητρόπολης Αθηνών και θα έχει χωρητικότητα 60.000 καθήμενων, 10.000 ορθίων και 38 ψαλτάδων. Θα έχει δυο καμπαναριά μ'εξηνταδυό καμπάνες που θα σημαίνουν χαρούμενα τις νίκες της ομάδας ή θα χτυπούν πένθιμα στις ήττες. Ο ιστορικός χώρος της Νέας Φιλαδέλφειας θα αξιοποιηθεί για τη δημιουργία Ακαδημίας Παπαγκολτζήδων. Οι απόφοιτοι της ακαδημίας θα επανδρώσουν σταδιακά τις ποδοσφαιρικές ομάδες της ΑΕΚ. Όσοι κόβονται από τις ακαδημίες θα στέλνονται για προσευχή και εξομολόγηση σε απομακρυσμένες μονές.
Προπονητής της πρώτης ομάδας θα χειροτονηθεί η Ελένη Λουκά με βοηθό προπονητή τη θαυματουργή εικόνα του αγίου Ευστοχίου.


Τεχνικός διευθυντής θα γίνει ο ηγούμενος Εφραίμ και επικεφαλής του τμήματος σκάουτινγκ ο Ιάκωβος Γιοσάκης.

Η ομάδα θα συνεργαστεί με τον γνωστό μάνατζερ και τραγουδιστή πάτερ-Τζιμηπανούσιο αλλά και στις ανερχόμενες ποδοσφαιρικά χώρες των Νήσων Βανουάτου και Παπούα-Νέα Γουϊνέα. Ο πάτερ-Τζιμηπανούσιος θα συνθέσει και το νέο ύμνο της ΑΕΚ που θα ψάλλεται πριν, μετά και κατά τη διάρκεια των αγώνων, προκαλώντας αισθήματα μακαριότητας στους οπαδούς και ταπεινοφροσύνης στους αντιπάλους.


Πρόθεση της νέας διοίκησης θα είναι η κατάργηση του συνδέσμου Original 21 και η αντικατάστασή του από νέο σύνδεσμο υπό τίτλο: "Γνήσιον Κατηχητικόν Πρόσχωμεν".

Σωθήκαμε σας λέω, σωθήκαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου